《朱豔強 自己一條Show》:再見還是再別

黑到盡處最後有光,失聯的人亦可重聚——說的是「孿人之中最姣,姣人之中最孿」的朱豔強(Yim Yim/豔豔)!時光回到2013年,叱咤903 DJ 少爺占自創虛擬同志「朱豔強」,聲演「艾粒530劇場」的「攣豬豬」角色,深受自己人歡迎,推到豔豔登舞台演出《少爺占朱豔強口口笑之Super Me》及《少爺占朱豔強口口笑長長99》棟篤笑,但14年當豔豔風頭正盛時,卻神秘地人間蒸發,只得阿占知其去向。

闊別七年,今年豔豔突然現身網上,宣佈十月將假灣仔修頓場館舉行《朱豔強自己一條Show》,令自己人萬分興奮!消失的日子,他經歷甚麼變化?為何此時強勢歸來?且聽其親自分解。

Text by Ko Cheung
Photo by Bowy Chan
venue: Pier 1929 (ig: @Pier_1929)
makeup: Krisie Wong
hair: Johny Wu@Hair Corner CWB
wardrobe: 美華氏

七年後熱情歸來

「你想我講先,定豔強講先?」深知人人掛住豔豔,阿占甫開始就風度地禮讓「Yim Yim First」開腔,豔強亦盡展久違的風騷,「嚟嚟嚟,想知咩,隨便問!」好吧,那就單刀直入,俗語話「姣人守唔到寡」,何解偏偏表演慾旺盛又夠生鬼搞笑的他,當年竟然又會守到咁耐,「狠下心」暫別眾豔強粉,一走就走了七個年頭、走到無聲無息,捨得嗎?

「我都好記掛大家,但當年想靜一靜、諗一諗。」豔強直率表示,他並無忘記支持者的愛,只是作為一個「虛擬的幕前人」,經歷着故事中的情感歷煉,難免跟無數「真人」般,需要時間和空間思考人生。「嗰時網絡無咁流行,人同人之間嘅溝通真實啲,但呢幾年網絡盛行,好多朋友唔做全職,轉做KOL、YouTuber、Slasher發展理想;世界又變成Me Generation,個個用網絡表達意見,有人Like你時,又有人憎爆你,咩都有;甚至現實世界,經歷2019到2020社會加疫情衝擊,直情『而家都唔知一陣事』,有時會疑惑:究竟自己做緊乜?可以做到乜?幾時做啲乜?先叫適合⋯⋯哎吔,諗到頭爆!」

愛,就行動吧

雖則豔強和阿占都諗到頭痛,但亦因世道無常,他們決定「諗咁多不如試吓先」,一於在Facebook出文,看誰會回應。「無諗到,豔強出Post,秒收到幾百個留言,我平時啲Post只得十零個⋯⋯」阿占苦笑,豔強得戚,「多謝大家支持!更驚喜係,當我提議開《朱豔強自己一條Show》,Set個Private Group收DM,真係有成千人回覆。開頭有諗,網上㩒個掣有幾難?真係買飛先算。點知要求大家收表格後,印張Form出嚟、再寫支票、入信封、貼郵票,落街寄信去商台,程序勁多、勁轉折,吖,最後又收到近千封信,同網上差唔多!我真心好感動、好感動、好感動!原來,香港人齊心起嚟咁堅,又無忘記我,現實同網絡世界都唔係咁冷漠!」

豔強極感觸,卻沒泛淚。皆因流淚非他的作風,本着「與其喊出嚟不如笑出聲」的精神,他再次獨挑大樑,走入灣仔修頓場館做《朱豔強自己一條Show》回饋自己人的愛。「呢七年巨變太多,我諗每個人都想做啲嘢。好似我見奧運時,香港選手努力奮鬥,都被激勵,即使無佢哋咁叻,我都至少叫識令人笑,可以陪伴及安撫大家,略盡綿力都好。」於是豔強,「搵個細啲、親近啲嘅場館,同大家齊齊盡情放鬆、癲返晚,行開吓忘記呢個世界。」


世界變,創意轉

主題方面,豔強針對網絡新世代現象出發,「今次我會將事業、家庭同情路嘅跌宕、孤單,結合時下社交,傾吓『如何同現代人溝通』課題。首先,家陣世事太荒謬,唔可能咁早寫Talk騷內容,而家寫聽日都Out,要近開騷先落到手;但咁唔代表求其咗,反而更考心思,皆因觀眾要求高咗,社會都變天,要人齋坐齋聽嘅模式,唔再Work,我需要同大家多互動、多即興。內容上,試多咗新嘢,例如一早邀請最早Like班支持者參與主題曲MV拍攝、拍朱豔強選舉片,希望更多人參與同分享歡樂。至於演出舞台,又因應修頓球場的形態,設計到好似Catwalk騷嘅長形舞台,希望同大家親密啲High返晚。」

講起主題曲〈Boy Boy〉MV,是次豔強專程夥拍Jay Fung 及JNY一起製作, 此曲為馮允謙第一首正式為別人監製的音樂作品,錄音當日他笑稱比全場更緊張,而豔強亦特登為歌曲拍攝而排舞半個月,MV製作費更高達六位數字,非常隆重其事。「呢首歌我都寫得好認真。首歌本來想寫『今年是但求其開心』,但諗諗吓太艾粒(I Love You Boyz),於是後來轉了歌詞,即是現在的〈Boy Boy〉,借『健身室求婚/祝你在亂流下成真』、『I’m so high I’m so high 』講今朝有酒今朝醉嘅心情⋯⋯你知,七年前都諗唔到而家咁,更唔好講七年後⋯⋯可能七年後我都唔喺度喇。」


快樂時光特別快

有傳,今次將是豔強「最後一次表演」,真的嗎?「講唔埋,無人知。」豔強說。不再現身,是否在幽暗世道中逗人笑,愈來愈難?阿占代豔強答:「都唔完全係。2019年最艱難時,我(哋)有個訓練,就係經歷瘋狂嘅日頭,每晚11點做節目,點樣調整心態,喺聽眾辛苦時,唔好再講嚴肅嘢,嘗試盡力幫大家輕鬆兩粒鐘,再去面對下一個更癲嘅日子,原來都好緊要。那怕我哋無能力救世界,但作為娛樂者,如何亂世中保持專業,私下都釋放自己,令身心頂到落去,都緊要㗎。」

阿占感慨,「將來點都好,演出夜,希望豔強盡興發揮佢最癲喪、忽德嘅情感!」豔強調皮說,「係啦,我都希望呢次演出後,阿占唔好又收埋我咁耐,因為匿得愈耐愈難再走出嚟⋯⋯我都想陪大家一齊成長、一齊變老㗎!」


《朱豔強 自己一條Show》
主辦:商台製作主辦、叱咤903寡人今晚好得閒、寰亞音樂全力支持
日期:10月 22至23日
時間:8:15pm
地點:灣仔修頓場館